De dag waarop ik zei dat ik ‘kunstenaar’ wou worden…

26/02/2009

10 jaar en al weten wat ik wou worden… Het lijkt onnatuurlijk maar toch waar. Ik wou gans mijn leven blijven tekenen, mijn potlood was mijn verlengstuk van mijn hand. Oorspronkelijk wou ik striptekenaar worden, maar toch is dit in de loop van de jaren een beetje veranderd, echter is tekenen nog altijd zeer belangrijk voor mij. De okapi-boekjes hebben zeker de doorslag daartoe gegeven… In die tijd verzamelde ik veel strips, ik verzamelde voornamelijk Urbanus-strips (misschien komt dit omdat ik een even grote deugniet was vroeger, of omdat ik ook, net als Urbanus, op de boerenbuiten woon.

Geef een reactie

