Okapi-boekjes

26/02/2009

Mijn zwart gat begint te verdwijnen…

Ik herinner me dat we in het lager onderwijs vaak okapiboekjes krijgen (als we ons abbonement betalen natuurlijk) Ik keek meer naar de prentjes dan het verhaaltje te lezen. Vaak moesten we een ‘verslagje’ schrijven tot mijn grote ergernis, en aangezien ik enkel naar de prentjes keek, werden de verhalen totaal anders en kregen de protagonisten ook andere namen natuurlijk…

Echter door mijn levendige fantasie kon ik me iedere maal redden uit mijn hagelijke situaties…

okapi-boekjes

3 Reacties to “Okapi-boekjes”

  1. sedertdien said

    de verboden tuin herinner ik mij nog levendig! super goed boekje gewoon! 🙂

  2. julievw said

    Wow, een okapi-boekje dat echt over okapi’s gaat?

Geef een reactie

