Magic: The Gathering

02/03/2009

Doorheen mijn jeugdjaren, laat ons nu stellen dat ik deze zo goed als gepasseerd ben, hield ik me dus altijd bezig met tekenen. Potloden sneuvelden voor het vaderland, bomen werden gehakt zodat ik van mijn tekenpapier werd voorzien en gommetjes werden vermeden. Na dit procédé enige tijd doorgevoerd te hebben, ben ik tot een ‘resem’ tekeningetjes gekomen. Zoals elke jongen van deze leeftijd had ik een fascinatie voor de wereld van de elfjes, spookjes, trollen en monstertjes. Aangezien ik een vaste klant was in striphandel ‘Atlantis’ in Oudenaarde kwam ik op een dag in aanraking met het kaartspelletjes: Magic: the gathering…

Dit leidde tot een nog grotere inspiratiebron voor de tekeningetjes… En toen wou ik tekenaar voor dit befaamde kaartspel worden.garbage-killer

Geef een reactie

