Als een klap op je gezicht na een 3 flessen wijn…

05/03/2009

…Je weet niet van waar het komt…

Na mijn diploma voor het humaniora behaald te hebben ging ik begin juli mijn ingangsexamen gaan doen ik het Sint-Lucas van Gent. Na een ganse dag daar te zitten luisteren naar flauwekul kreeg ik de volgende zin te horen:

“Sorry, u bent niet geslaagd aangezien de school niet bereid is om haar kostbare tijd en docenten in individuen als u te steken.”

Dit klonk me raar in de oren… (de titel verklaart veel als je wil weten hoe ik me voelde op dat moment)

Uiteindelijk ben ik toch blij mijn gade gevonden te hebben in het KASK Gent.

4 Reacties to “Als een klap op je gezicht na een 3 flessen wijn…”

  1. Ik zal mijn vinger ne keer in hun kostbare tijd gaan steken, zo arrogant! Niet moeilijk dat ze daar zo een dikke nek hebben.
    Go Kask Go

    anoniem

  2. daancornelis said

    Hehe de maks Laura 😉

  3. daancornelis said

    Hoe is het trouwens met u vingerke? :p

  4. ik heb hetzelfde meegemaakt in antwerpen en hasselt, al bij al, ben ik blij dat ik daar geweigerd ben, ik zit hier wel op mijn plaats in gent.

Geef een reactie

