KSI Sint-Lucas Secundair onderwijs…

05/03/2009

KSI Sint-Lucas (Kunst Secundair Instituut Sint-Lucas)

Ik heb reeds in een vorig blogbericht gezegt dat ik altijd al geneigd was om kunst verder te studeren en daarbij dacht ik, men kan er niet vroeg genoeg aan beginnen. Daarom ben ik naar het KSI Sint-Lucas in Gent gegaan en opteerde ik voor de studierichting ARO (artistieke opleiding, een opleiding die 24 uur praktijk en 12 uur theorie inhield)

Na enkele jaren haalde ik grote onderscheiding en dacht dat de wereld voor me openstond…

Geef een reactie

