Fi:hP

11/03/2009

Feest in het park (Fi:hP) is voor mij een ‘lokaal’ fesitval. Oorspronkelijk werden concertjes gerganiseerd in het park van Oudenaarde, maar door ieder jaar grotere namen te vragen ging men op zoek naar een grotere festivalweide, en vonden ze deze locatie aan de donkvijver in Oudenaarde…

Op het programma stonden vorige jaren Hooverphonic, the Subs, Dr Lektroluv, Goose, Daan (niet ik), enz.

y1p2ow3l53ekxx9ey4s_gevqtu11j5l0kohuvqyhha4yjxznmvtzv9uyblxgx4ogeqsxobj0wklbty

Mijn liefje en ik op Fi:hP

 

y1ph6suo-nlkisdedtwmiqtr52o32ss1mq3ml7y0kbwbp1zle9dae5djez9ohdjxlk30fwyvcek06y

Ik een beetje zat (nadat mijn liefje weg was :p)

Geef een reactie

